לקוחות 2018-01-04T14:54:16+00:00

לקוחות

מאליג סיפקה שירותי ניתוח פיתוח ופתרון בעיות טכנולוגי ועסקי לחברות גדולות ונבחרה ברב המקרים גם מול מתחרים על בסיס יצירתיות, פתרונות חדשניים ומתקדמים לזמנם-בזכות ה"ערך".

אנו גאים להיות חלק בבניית אותן מערכות ולהלן חלק מלקוחות הדגל שלנו ועוד רבים אחרים בתקופות שונות מאז תחילת דרכינו כשעוד היינו חלוצים ועד ימינו.

לקוח הדגל: לקוח ראשון משנת 1998 מאליג וכתר התאימו כמו כפפה ליד. חברה יזמית, מתקדמת טכנולוגית וחלוצה. ככזו, הייתה הלקוח הראשון שחברת מאליג בנתה עבורו מערכת אינטרה-נט מרשימה מבוססת על מערכת knowledge Base . (לינק לדף בסיס ידע)

לקוחות רבים "עלו לרגל" לראות, להתרשם מהתפיסה על המשמעויות של מערכות ידע פנים ארגוניות.

זוהי מערכת ידע מקיפה ענפה שלא מפסיקה לצמוח ולהתרחב וכוללת תהליכי עבודה מרכזיים בארגון מאפשרת נגישות ושיתוף, הוליסטית המתממשקת לכלל המערכות מרמת ERP ועד  BIומייצרת שפה וידע ארגוני משותף.

מאליג פיתחה מערכת ניהול ובקרה של הלוואות שניתנות על ידי הקרן לעידוד עסקים זעירים וקטנים.  המערכת  מבוססת על פלטפורמה ASP .NET, ו-SQL SERVER  של חב' מיקרוסופט.

פונקציות מרכזיות במערכת:

  • קליטה וניהול נתוני מקבלי הלוואות ופניות בנואש קבלת הלוואות.
  • הדפסת צ'קים ממוחשבת
  • קליטה ובקרה אוטומטי של החזרי הלוואות מבנק הדואר
  • דוחות ניהול וסטטיסטיקה
  • ועוד…

עד היום מורחבת המערכת לצרכים חדשים של הקרן בפעילותה המתפתחת.

http://www.kiedf.com

חברה בינלאומית שרכשה את מערכת ניהול המסמכים של מאליג כמערכת ה- BI המתעדת את כל המידע באשר למוצרים מתחרים ועוד. המערכת משתפת מידע זה בין כל חברות הבת. מערכת שהוטמעה הייתה ראשונה מסוגה בתקופה ונבנתה בשנות ה-2000 לפני צאת השיירפוינט ומערכות BI מתקדמות שמוטמעות היום.

מערכות מידע באורבוטק דגלו במדיניות של אחידות המבוססת תשתית אורקל. מאליג , במסגרת היותה גמישה ומתאימה מערכות לצרכים העסקיים, התאימה את המערכת לדרישות אלו.

"מערכת לניהול ידע של יחידת המודיעין העסקי בחברה – על מוצר  של מערכת לניהול מסמכים שהוטמעה במערכת המודיעין העסקי. חייבה תהליכי ניתוח ,הבנת היחידה על עבודתה ואנשיה , הבנת הטכנולוגיה הטמעה ותמיכה" – מנהל מערכות מידע

בשנות האלפיים ועד 2004 ביצענו  פרויקט רחב היקף בתעשייה האווירית עבור "ארגון השיווק".

הפרויקט כלל את ניהול מערך השיווק הסוכנים והלקוחות שמפאת סודיות הנתונים המערכת נבנתה  בדגש על אבטחת מידע גבוהה וחלוקת הרשאות מדויקת.

המערכת נבנתה על תשתית "בסיס הידע" (לינק לדף בסיס ידע) שכלל ישויות מרכזיות: חברות, אנשים, מוצרים והקשרים ביניהם. המערכת כללה את תהליכי העבודה הקשורים ואפשרה דוחות מורכבים ועוד.

כמו כן גם בתעשייה האווירית של אותה תקופה הוטמעה מערכת ניהול המסמכים של מאליג במערך המודיעין העסקי.

בטכניון הקמנו שתי מערכות לשני גופים שונים:

מכון נאמן של הטכניון

 http://www.neaman.org.il

זהו מכון מחקר הפועל במתן שירותי מידע לקונסורציומים.שלב ראשון היה על מערכת המסמכים שפיתחה מאליג כך שכל חברה בקונסורציום יכול להיכנס באופן מאובטח לאתר פנימי רלבנטי עם הרשאות מתאימות לצפייה והעלאת מידע שפורסם על ידי צוות המחקר של המכון. מאז הסבנ ואת המערכת לפלטפורמת שיירפוינט ב- 2010.

"קשרי עבודה עם מאליג היו על בסיס פיתוח של אפליקצית "WEB" מיוחדת לשמירת תכנים ניהולם ונגישותם מרחוק,משהוא שלפני 15 שנים לא נשמע בשוק בכלל . מבחינת החשיבה זאת חשיבה וביצוע תכנותי של משהוא כמו 20 שנה קדימה…הם פיתחו מודלים מאוד מתקדמים מבחינת המעבר של שימוש במערכת,ניהול ידע,ניהול מידע. המערכת היתה מיועדת למיידענים  מבחינת איזה ספק זה: אז מקצוענות,פתיחות. הם היו קשובים לצרכים שלנו נגישים וזמינים ביותר בעיקר רומן וגנית " גולן תמיר

מחלקה להנדסה ביו רפואית

http://www.bm.technion.ac.il

אתר ראשי/פורטל מבוסס על פלטפורמה של שיירפוינט 2010-12  עם דגש חזק על אינטגרציית  נתונים  פנימיים, ניהול פשוט ומרכזי, תחזוקה קלה.

בשנת  2009 בנינו מערכת ניהול ספקים שחסכה ללקוח כסף רב כתוצאה מאיגום רכישות בין חברות הבת  השונות טרום עידן מערכת ERP כלל ארגונית שרק היתה בתכנון. המערכת כללה:

  • בסיס נתונים: — כרטיס פריט, ספק, עיסקה… חיפוש
  • מחולל דוחות רכש: — לפי ספק, פריט, קטגוריית פריטים, חברות בת…
  • אחזור חוזי רכש ומסמכים רלוונטיים אחרים
  • מנגנון עדכון מסד נתוני הרכשמאקסלים וממערכות ERP.

כמו כן נבנתה מערכת "מי הוא מי": אינטרהנט פנימי של החברה שלא היה קיים באותה תקופה שכלל:

  • מה חדש
  • הבזקי חדשות
  • מי הוא מי בתנובה: שירותי מידע
    • דוחות אודות ספקים, מוצרים ושירותים
    • ניהול מסמכים בתחום הרכש
  • מערכת ניהול, אבטחת מידע ומידור, כלי עדכון..
  • לינק למצגת מסכים תנובה.

כיום מודולים מסוג זה מקושרים למידע רחב יותר ומחוברים לבסיס הידע ולכן כוללים גם:

  • פרופיל עובד חברה הכולל פרטים אישיים ופרטי הקשר,
  • תפקיד,
  • נוכחות: זמן כניסה ויציאה,
  • חופשות
  • מחלות
  • התחברות   לרשת ארגונית,
  • נסיעות,
  • אירועים ביומן
  • ועוד.

ועוד רבים וטובים במהלך דרכינו הארוכה: ח.מר מערכת טלפוניה ראשונה מסוגה מנוהלת ב- WEB, חמת חרסה שירות לקוחות, חברת נטפים, חברת חשמל , שב"ס-שירות בתי הסוהר, סינטק, לפ"מ, סוכנות ביטוח שחם, תק"ם, אוניברסיטת בן גוריון, ועוד.